Professional Organizer | Opruimcoach

Diensten

Opruimen | ontspullen | ordenen

Van het opruimen van keukens tot speelgoedkamers, het organiseren van een administratie of de zolder ontspullen, voor alles omtrent ordenen, organiseren en opruimen kun je bij mij terecht. Mijn doel is om orde en overzicht te scheppen, waarbij alleen de spullen, papieren en foto’s waar je blij van wordt hun eigen logische plek in huis krijgen.  

Hieronder een aantal voorbeelden van mijn diensten, maar ik sta altijd open voor ander diensten omtrent ordenen, organiseren en opruimen. Neem vooral contact met mij op en we bespreken wat ik voor jou zou kunnen betekenen.

Een opgeruimd huis geeft rust. Maar soms kan het lastig zijn om te weten waar te beginnen, of om vol te houden. Wanneer je niet meer tot rust komt in je eigen huis en je hebt het gevoel dat de hoeveelheid spullen in huis maar blijft toenemen, dan is het tijd voor verandering.

Dat is waar Orde & Zo komt kijken. Ik kan je helpen om je woning op te ruimen en georganiseerd te houden. Ik werk volgens een beproefde methode en leer je deze ook graag aan. Zo kun je daarna ook op eigen kracht de ruimtes opgeruimd kunt houden.

Van kledingkasten tot speelgoed en van keukens tot werkkamers, ik kan je helpen bij het opruimen en organiseren van elke ruimte in huis. Ik help je om de woning opnieuw te ontdekken door op te ruimen, te ordenen, overtollige spullen te verwijderen en efficiënter te organiseren.

Met mijn diensten kan ik helpen om van je huis weer een thuis te maken. Mijn methode is gebaseerd op praktische tips en creatieve opruimoplossingen die specifiek op jouw situatie worden afgestemd. We kunnen dit samen doen, maar we kunnen ook na overleg beslissen dat ik sommige taken alleen zal oppakken. Laat mij je helpen om van je huis weer een comfortabele en ontspannen ruimte te maken. 

Slingert jouw papierwerk overal door het huis? Ik kan je helpen om de chaos in je papierwerk en administratie aan te pakken en om dit om te zetten in een overzichtelijk en efficiënt systeem. Samen gaan we aan de gang om weer overzicht te krijgen en jouw administratie op orde te krijgen.

Ik kan u helpen met het opruimen en sorteren van papieren, het eventueel digitaliseren van documenten en het opzetten van een systeem voor het beheren en opvolgen van administratieve taken. We kijken hierbij naar jouw specifieke behoeften om tot een systeem te komen om in control te blijven en je tijd efficiënt te besteden.

Naast het ordenen van de administratie kan ik ook, vanwege mijn budgetcoach opleiding, helpen met het creëren van overzicht van jouw inkomsten, uitgaven en eventuele achterstallige betalingen.

Het is resultaat is dat je minder stress zult ervaren, meer tijd zal besparen en een beter overzicht zal hebben over je financiën en verplichtingen. Laat mij je helpen om een einde te maken aan de chaos in je administratie en om te zetten in een georganiseerd systeem. 

Verhuizingen kunnen een uitdaging zijn en brengen vaak heel wat zorgen en stress met zich mee. Daarnaast is een verhuizing ook het uitgelezen moment om alleen maar spullen mee te nemen waar je blij van wordt. Ik kan je hiermee helpen!

Ik zal helpen bij het vooraf uitzoeken van de spullen, het inpakken en het labelen van de dozen. In het nieuwe huis kan ik helpen bij het uitpakken van de dozen en organiseren zodat alles weer op de juiste plaats terechtkomt in het nieuwe huis en er geen onuitgepakte dozen overblijven.

Laat mij je helpen om de verhuizing als minder stressvol te ervaren en te zorgen dat het nieuwe huis snel een thuis zal worden.

Herinneringen zijn ons belangrijkste bezit, en foto’s spelen een grote rol in het vastleggen van deze mooiste momenten. Helaas kan de hoeveelheid foto’s soms overweldigend worden, en het is moeilijk om overzicht te houden en te weten wat er mee te doen.

Ik kan je helpen bij het organiseren van jouw foto’s. We halen alle foto’s van de verschillende devices en zetten een overzichtelijk digitaal systeem op. Mocht je nog foto’s hebben die gedigitaliseerd moeten worden dan kan dat ook.

Daarnaast kan ik ook een fotoboek voor je samenstellen, zodat je jouw herinneringen op een mooie manier kunt delen met jouw familie en vrienden. Mijn aanpak is persoonlijk en op maat.

Laat mij je helpen om uw foto’s op een eenvoudige en overzichtelijke manier te organiseren. 

Ik bied ook speciaal mijn diensten aan senioren die behoefte hebben aan ondersteuning bij het opruimen en organiseren van hun huis en/of administratie. Dit kan zijn omdat ze kleiner gaat wonen of omdat ze graag hulp willen bij het uitzoeken van hun spullen.

Ik kan hulp bieden bij het opruimen en het opbergen van spullen en de administratie, maar ook bij het verbeteren van de leefomgeving en het verbeteren van de mobiliteit in en om het huis. We bespreken alle specifieke behoeften en komen zo samen tot een plan. 

Laat mij u helpen bij het creëren van een georganiseerde en comfortabele leefomgeving. 

Verlies van een geliefde is een zeer moeilijke tijd. Het opruimen en uitzoeken van de spullen van een overleden persoon kan een zware last zijn op dit emotionele moment.

Ik kan je helpen met het opruimen en uitzoeken van de spullen van een overleden familielid of vriend en bied mijn hulp aan op een discrete en respectvolle manier, rekening houdend met de gevoelens van de nabestaanden.

Mijn diensten omvatten het sorteren, inpakken en opbergen van spullen, maar ook het begeleiden van nabestaanden bij de beslissingen die moeten worden genomen over de spullen. Ik bied praktische ondersteuning, zodat nabestaanden zich kunnen concentreren op hun verdriet en het rouwproces.

Laat mij je helpen bij het uitzoeken van de spullen en het creëren van orde uit de chaos.