Professional Organizer | Opruimcoach

Werkwijze & tarieven

Werkwijze

Na ons eerste contact via e-mail, whatsApp of telefoon kom ik bij je langs voor een kennismakingsgesprek van ongeveer een uur. In dit gesprek bespreken wij jouw wensen, problemen en hulpvraag. We maken samen een plan van aanpak en plannen de eerste afspraak in. 

We plannen in principe in blokken van 3 uur, waarin we samen opruimen en ordenen. We blijven goed in contact om steeds te bespreken of alles nog volgens plan verloopt. 

Ik geef er de voorkeur aan om te werken in blokken van 3 uur omdat dit een haalbare en efficiënte hoeveelheid tijd is om aan het organiseren te werken. Als je langere blokken zal werken zal de concentratie en de productiviteit afnemen. Echter is 3 uur wel lang genoeg om echt iets te bereiken. 

Naast de standaard werkwijze in blokken van 3 uur kunnen we natuurlijk ook altijd andere mogelijkheden bespreken. Het is bijvoorbeeld ook mogelijk dat ik alleen de taken voor je uitvoer. Alles is te bespreken.

Tarieven

  • Orde & Zo hanteert een uurtarief van 55 euro (incl. BTW). 
  • Klein organizing materiaal is standaard bij inbegrepen.
  • Het kennismakingsgesprek kost €25,- per uur. Kies je ervoor om een vervolgafspraak te maken van minimaal drie uur dan komen de kosten voor het kennismakingsgesprek te vervallen.
  • Inclusief reiskosten binnen een straal van 10 km van Amersfoort Vathorst. Bij langere afstanden/reistijden: 0,25 euro per gereden kilometer (op basis van Google maps)
  • Inclusief reistijd van maximaal 30 minuten. Bij een langere reistijd wordt de helft van het uurtarief doorgerekend. 
  • Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.
  • Na 18:00 en in het weekend 150% van het uurtarief